سه شنبه , ۲۸ فروردین ۱۴۰۳

جدیدترین دکوراسیون داخلی منزل ۲۰۱۹

کلمه کلیدی: جدیدترین دکوراسیون داخلی منزل ۲۰۱۹

امروزه مدرن بودن یکی از جزئیات زندگی افراد است، هر کسی دوست دارد بخشی از منزل خود را طراحی کند؛ طراحی داخلی منزل از قسمت‌های مختلفی همچون تغییر آشپزخانه، اتاق خواب، سرویس بهداشتی و پذیرایی و… انجام می شود. تمام قسمت ها در یک طراحی منحصر به فرد حائز اهمیتاست. برای مثال افراد حدود یک سوم عمر خود را در اتاق خواب می ‌گذرانند، بنابراین اتاق خواب باید دلنشین و جذاب باشد. چیدمان دکوراسیون افراد کمک می کند که در منزل احساس راحتی کنند؛ ما در این مقاله می خواهیم درباره جدیدترین دکوراسیون داخلی منزل ۲۰۱۹ مطالبی را عنوان کنیم، به شما پیشنهاد می کنیم و تا پایان با ما همراه باشید.

  • بهره گیری از مبلمان های طرح دار و گل گلی در دکوراسیون 2019

معمولاً افراد با دیدن پارچه های گل گلی و طرح دار به یاد پارچه هایی که در منزل مادر بزرگ ها وجود داشت می افتند. امروزه با پیشرفت روز افزون طراحی ها؛ پارچه ها نیز با تغییراتی مواجه شده اند. در طراحی دکوراسیون ۲۰۱۹ معمولاً از پارچه‌های طرح دار با تم رنگی متفاوت استفاده می ‌شود. این پارچه ها معمولاً محبوب ترین نوع پارچه در بین نوعروسان برای تهیه جهیزیه هستند، در جدیدترین دکوراسیون داخلی منزل ۲۰۱۹ استفاده از این طرح ها باعث می شود که افراد به راحتی رنگ و نقش های آن را با دیگر وسایل منزل هماهنگ می‌ کنند. این طرح ‌ها در عین شلوغی به منزل جلوه ی خاصی می بخشند، مطمئنا انتخاب سبک و رنگ در دکوراسیون کاملا سلیقه ای است، اما 3 روش وجود دارد که به افراد کمک می کند طبق سلیقه خود بهترین ها را انتخاب کنند:

  1. طبق جدیدترین دکوراسیون داخلی منزل ۲۰۱۹ افراد باید از پارچه های طرح دار در صندلی های میز ناهارخوری به تعداد محدودی استفاده کنند.
  2. تهیه مبلمان با پارچه های طرح دار را بسیار شلوغ می کند پیشنهاد بهترین است که یک یا دو صندلی تکی با پارچه های طرح دار روکش شوند که در پذیرایی جذاب و دلباز تر به نظر برسند.
  3. بهترین ترکیب برای استفاده از پارچه های طرح دار در مبلمان، استفاده از دو پارچه ساده و طرح دار به طور همزمان است، به این صورت که قسمت هایی که تکیه گاه هستند بهتر است از پارچه های طرحدار و سایر قسمت‌های مبل از پارچه ساده استفاده شود.
  • بهره ‌گیری از سبک های تلفیقی

در جدیدترین دکوراسیون داخلی منزل ۲۰۱۹ سبک های پرطرفدار بسیاری وجود دارد، اما سبک تلفیقی در این میان از محبوبیت بالاتری برخوردار است. نیازی نیست که برای پیاده سازی این سبک هزینه های گزافی پرداخت کرد، تنها کافی است که از وسایل عتیقه و آنتیک استفاده کرد. این سبک به گونه ای است که سبک مدرن را در کنار وسایل و اشیا قدیمی هماهنگ می کند.

استفاده از وسایل قدیمی همچون گلدان، صندوقچه، آویزها و یا دیوار کوب ها به این سبک جان می بخشد؛ حتی گاهی اوقات وسایل بزرگ تری همچون مبلمان و پارچه های نفیس را نیز شامل می شود. اگر به دنبال جدیدترین دکوراسیون داخلی منزل ۲۰۱۹ بگردید، مطمئناً با سبک تلفیقی مواجه خواهید شد. متریال مختلف در این سبک استفاده می شود، برای مثال برای مبلمان از لوازم چوبی بسیار ساده در کنار میز های فلزی استفاده می شوند.

در این سبک طراحی دکوراسیون شیشه، فلز و آجر در کنار یکدیگر به راحتی قرار می‌ گیرند این موضوع رسیک بالایی دارد، زیرا هماهنگی و منسجم کردن آن ها در کنار یکدیگر باید با یک اصول خاص انجام شود. معمولاً افرادی که اهل ریسک کردن هستند از این سبک استفاده می کنند، ظرافت در سبک تلفیقی بسیار مهم است و باید ناهماهنگی ‌ها و شلوغی های بصری از دید پنهان شوند.

دکوراسیون منزل 2019 - خط معمار

  • جزئیات سرویس بهداشتی ۲۰۱۹

معمولا زیبایی حمام و سرویس بهداشتی زیاد مورد توجه قرار نمی‌ گیرد، اما در جدیدترین دکوراسیون داخلی منزل ۲۰۱۹ دیزان این فضا ها بسیار مهم است. برای دیزاین سرویس های بهداشتی افراد می ‌توانند از آینه و شیرآلات سرویس بهداشتی استفاده کنند. هماهنگی وسایلی که در این سرویس ها وجود دارد جلوه خاصی به آن ها می بخشد. بهره گیری از تغییرات جزئی همیشه مکان ‌ها را به یک نمونه خاص تبدیل می کند، برای مثال تغییر دادن آینه سرویس حمام از شکل مستطیل به یک شکل دیگر می‌ تواند حمام را با یک تغییر چشمگیر رو به رو کند. راهکارهای بسیاری وجود دارد که افراد می‌ توانند با تغییر جزئیات دکوراسیون سرویس های بهداشتی را تغییر دهند، رنگ آمیزی و بهره گیری از کاشی های سه بعدی نیز یکی دیگر از ایده هایی است که تغییر چشمگیر در دکوراسیون سرویس های بهداشتی ایجاد می کند.

  • بهره گیری از رنگ های شاد در دکوراسیون ۲۰۱۹

رنگ های متنوعی در جدیدترین دکوراسیون داخلی منزل ۲۰۱۹ به چشم می خورد، بهره گیری از این رنگ ها فضای منزل را به طرز چشمگیری تغییر می دهد. تنوع رنگ می‌ تواند در مبلمان و اکسسوری ها نیز اعمال شود، هر چقدر نور طبیعی در منزل بیشتر باشد، ابعاد آن نیز بزرگ تر نشان داده خواهد شد.

  • پر کردن فضاهای پرت در دکوراسیون ۲۰۱۹

یکی از موضوعات قابل توجهی که در دکوراسیون ۲۰۱۹ به چشم می ‌خورد، پر کردن فضاهای پرت در خانه است. به نسبت متراژ منزل اندازه فضاهای پرت نیز تغییر می کنند، راهروهای، ورودی ها، دیوارهای خالی و تو رفتگی های دیوار از نمونه‌هایی هستند که باید با وسایل مناسب پر شوند. معمولاً برای زیباتر کردن این قسمت ها طراحان از میزها ی کوچک، شلف‌ها و یا نیمکت ها استفاده می کنند.

  • استفاده مناسب از آینه ها در دکوراسیون ۲۰۱۹

در جدیدترین دکوراسیون داخلی منزل ۲۰۱۹ استفاده از آینه ها در دکوراسیون به بزرگ تر نشان دادن فضا بسیار کمک می کند. تنها نکته‌ای که افراد باید بسیار به آن توجه کنند جایگاه مناسب آینه ها است، زیرا اگر آن ها با دکوراسیون تناسب نداشته باشند، ظاهر نشیمن و پذیرایی را با مشکل مواجه می کند. راهروهای ورودی و نشیمن ها جای مناسبی برای نصب آینه ها است. معمولاً در دکوراسیون ۲۰۱۹ از اینه ها با ابعاد بزرگ استفاده می شود و بیشترین شکل استفاده شده در این سال اینه ی دایره ای است که طرفداران بسیاری دارد.

  • بهره گیری از مبلمان خاص در دکوراسیون ۲۰۱۹

مبلمان تاثیر بسیاری در دیزاین منزل دارد، در جدیدترین دکوراسیون داخلی منزل ۲۰۱۹ معمولا از مبل های تک و یا صندلی هایی با طرح های منحصر به فرد استفاده می ‌کنند. بهره گیری از مدل هایی که شکل و فرم خاصی دارند می ‌توانند جان تازه ای به دکوراسیون منزل ببخشد. چیدمان مبل ها نیز در این امر بسیار تاثیرگذار است، برای یک چیدمان نوین ابتدا باید نقطه کانونی و یا شاخص در فضا مشخص شود و بر اساس تنوع بصری و جذابیت مبلمان نسبت به آن نقطه قرار بگیرند.

 

مطلب پیشنهادی

5 دلیل برای خرید مبل ال

5 دلیل برای خرید مبل ال مقدمه آیا شما در فکر خرید مبل هستید؟ احتمالا …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *