جمعه , ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی مشهد

در این مقاله قصد داریم در مورد طراحی و اجرای دکوراسیون مشهد توضیح دهیم.

ما عنوان های زیر را مورد بررسی قرار خواهیم داد:

اهمیت طراحی دکوراسیون داخلی در دنیای مدرن امروز

جنگ بر سر طراحی دکوراسیون داخلی

سطوح شغلی در طراحی دکوراسیون داخلی

تفاوت طراح دکوراسیون داخلی و دکوراتور

چرا انتخاب ما بهترین انتخاب در طراحی دکوراسیون داخلی منزل مشهد است ؟

اهمیت طراحی دکوراسیون داخلی در دنیای مدرن امروز .

دنیای امروز دنیای ایده های جدید و خلاقانه است . قطار پیشرفت و تکنولوژی به سرعت می تازد و کمتر کسی را می توان یافت که بتواند منکر سرعت تغییر در دنیا باشد . امروز جنگ و رقابت در بهتر شدن بزرگترین جنگ جهانی است. کشورها دیگر نیاز چندانی به اسلحه ندارند و با پیشرفتدر تکنولوژی و فن و تکنیک یم توانند رقیب را شکست بدهند و پس بزنند و اما ….

جنگ بر سر طراحی دکوراسیون داخلی !

شاید در نگاه اول برای ما قابل پذیرش نباشد اما واقعیت این است که چیدمان به روز و دکوراسیون طراحی شده و چینش ماهرانه دکوراسیون داخلی منازل اکنون تبدیل به یک صنعت و هنر و حرفه بزرگ و د ر حا پیشرفت شده است . و اکنون طراحی داخلی یک یاز حرفه های به روز و مدرن جهان شده است . اکنون بیمارستان ها و هتل ها و کافی شاپ ها و رستوران ها و ورزشگاه ها و سالن های آرایش و زیبایی و مد و ادرات و در نهایت منازل همه وارد این صنعت بزرگ شده اند .

هم اکنون تنهادر حوزه کشورهای حوزه جنوبی خلیج فارس این صنعت بیش از ده میلیارد دلار چرخش مالی دارد و شرکت های میلیارد دلاری ای وارد این عرصه بزرگ و آینده دار شده اند زیرا همه دریافته اند بشر فردا به شدت به دکوراسیون داخلی منازل خود اهمیت خواهد داد و تا دیر نشده باید به استقبال سریع تر این کاروان خوش آب و رنگ و بسیار جذاب رفت .

سطوح شغلی در طراحی دکوراسیون داخلی :

طراحی دکوراسیون داخل در چندین سطح اجرا م یشود . سطح نخست طراحی است و سطح دوم مشاوره و سطح سوم اجرا و سطح برتر هارمونی !

در سطح نخست تنها ایده ها پرداخته می شوند و در صورت در خواست مشتری در ازای هزینه ای مثلا طراحی خوب یک اتاق کودک بصورت پیش پرداخته به وی داده می شود . در این سطح زیاد هم توجه نیم شود که خواسته ها و امکانات و خصوصیات لازم آن طراح یویژه چیست و تنها یک نسخه کلی داده می شود در سطح دوم که سطح مشاوره در طراحی است طراح با بازدید میدانی از محل پیشنهادات خود را در ازای مبلغی هزینه بع صاحب خانه برای طراحی داخلی منزل داده می شود و خود صاحب خانه در حد توان و هنر خود آن را اجرا خواهد نمود . اما در دو سطح دوم که ما مدعی هستیم که در طراحی دکوراسیون داخلی مشهد در سطح اجرا و هارمونی صاحب سبک و اندیشه برتر هستیم طراح به گونه دیگری و بسیار مسئولیت پذیر تر ورود می کند . به این شکل که در مرحله اجرا طراحی خود را از حالت تئوری و پیشنهاد بصورت موردی اجرا خواهیم نمود . مثلا طراحی مبلمان و چیدمان پذیرایی شما را بر عهده خواهیم گرفت اما در سطح هارمونی با شما وارد این مکالمه جذاب خواهیم شد که اجازه بدهید کاری کنیم که تمامی اجزای خانه شما وارد پروسه طراحی ما بشوند و کاری کنیم که در سطح تمامی خانه شما در پای یک طراحی دکوراسیون داخلی ویژه و چشم نواز دیده شود .

تفاوت طراح دکوراسیون داخلی و دکوراتور

این دو کلمه را معمولا با هم می شویم اما تفاوت های بسیار زیادی را دارا هستند و لزوما یک دکوراتور یک طراح دکوراسیون داخلی نیست . یک دکوراتور می تواند یک پرده ساز یا یک کابینت کار یا یک استاد گچ بری خوب باشد اما یک طراح تمام این عناصر را با هم می بیند و تشخیص می دهد کدامین پرده زا کدامین جنس از کدامین رنگ با کدامین سبک با چه گچبری و چه کابینت و چه مبلممان و چه کف پوش و چه دیوار پوشی بهترنی نتیجه را به شما می دهد . او همچنین این وسایل را جهت افزایش راندمانرد بهترین فضا قرار می دهد به سبک ها اهمیت می دهد و با نگاه چند بعدی خود یک ترکیب نهایی هارمونیک را به شما تحویل می دهد . شما دیگر صاحب یک خانه با وسایل خوب نیستید شما در این جا بجای نوازنده هایی که تک به تک خوب می نوازند اما گاه آهنگ چندان جالبی را با هم یم سازند نیستید و در حکم یک ارکستر زیبا و گوش نواز هستید که هم اجزای خوبی دارد و هم کلیت زیبا . ما در طراحی دکوراسیون داخلی مشهد ادعاداریم که به این موارد با هم می اندیشیم و نتیجه کار ما پاسخ مناسب به ادعای ماست .

چرا انتخاب ما بهترین انتخاب در طراحی دکوراسیون داخلی منزل مشهد است ؟

پاسخ را در چندید پارامتر اصلی خلاصه می نماییم . امیدواریم بعد از دیدن این امتیازات شما را ملاقات نماییم و امکان یک طراحی دکوراسیون داخلی منحصر به فرد را در خانه هایتان فراهم سازیم و اما امتیازات ما :

  • تخصص و کادر تخصصی توانمند با تجربه و آزمون پس داده
  • دارا بودن به روزترین اندیشه ها و ارتباط با پیشرفت ها و متد روز کار طراحی دکوراسیون داخلی منزل .
  • نگاه به جیب مشتری و تلاش برای اینکه با هر هزینه ای که صرف می شود بیشترین کار و خلاقانه ترین اثر تحویل مشتری داده شود .
  • نگاه حرفه ای به کار حرفه طراحی دکوراسیون داخلی منزل را به چششم یک همکاری دوسویه و متعهدانه .
  • استفاده از بهترین متریال موجود و تلاش جهت ماندگاری و دوام بیشتر و بهره وری از استاندارد ترین مواد و ملزومات موجود و استفاده از مواد اصلی بجای مشابه و فیک جهت تحویل دادن بهترین نتیجه ممکن به مشتریان عزیزمان در مشهد .
  • توجه به نظرات شما و مشاوره دقیق و تلاش جهت ساختن اثری که هم نظر مشتری در آن لحاظ شود و هم تخصص طراح و ارائه راه حل میانه ای برای ساختن بهترین اثر ممکن و تحویل آن به مشتری و کسب رضایت مشتری همزمان به رعایت پارامترهای تخصصی و فوق تخصصی حرفه مان .

از شما بسیار متشکریم که مطلب سایت مارا برای مطالعه انتخاب کردید.

 

مطلب پیشنهادی

5 دلیل برای خرید مبل ال

5 دلیل برای خرید مبل ال مقدمه آیا شما در فکر خرید مبل هستید؟ احتمالا …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *