شنبه , ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

گروه دکوراسیون داخلی تلگرام

عنوان: گروه دکوراسیون داخلی تلگرام

امروزه در شبکه های اجتماعی نظیر تلگرام، اینستاگرام، یویتوب، پینترست و…راهکارهای تاثیرگذاری برای طراحی دکوراسیون داخلی ارائه می شود تا حتی افراد مبتدی هم بتوانند تا حدودی دکوراسیون داخلی محیط زندگی خود را بچینند. در ادامه با ما همراه باشید زیرا راهکارها و تکنیک های تاثیرگذاری که گروه دکوراسیون داخلی تلگرام به شما ارائه می دهند تا بر اساس آن به چیدمان اتاق خواب، محل کار یا منزل بپردازید را بیان می کنیم.

تکنیک هایی که گروه دکوراسیون داخلی تلگرام برای چیدمان بیان می کنند.

تکنیک های زیر راهکارهایی هستند که گروه طراحی دکوراسیون داخلی تلگرام پیش از چیدمان تاکید دارند که به آن ها توجه کنید به شرح زیر می باشند.

  • سخت نگیرید.

پیش از هرچیز خیلی سخت نگیرید و این کار را برای خود طاقت فرسا جلوه ندهید و توجه کنید هیچ قانونی وجود ندارد که بگوید در چیدمان و طراحی منزل چه صحیح است و چه صحیح نیست.

ترکیب کردن صحیح اکسسوری ها و وسایل منزل با رنگ های مکمل موجب می شود تا یک چیدمان منحصر به فرد داشته باشید. اگر از نظر پرداخت هزینه مشکلی ندارید بهترین کار دریافت مشاوره از یک مشاور طراحی کوراسیون از گروه دکوراسیون داخلی تلگرام می باشد.

  • به سبک زندگی خود توجه کنید.

بهتر است ابتدا به علایق و نوع سبک زندگی خود توجه کنید یعنی ابتدا مشخص کنید به کدام یک از سبک های مدرن، کلاسیک یا دیگر سبک ها علاقه دارید سپس میزان روشنایی مورد نیاز خود را تعیین کنید.

برای نور پردازی توجه کنید که دوست دارید منزل شما خیلی روشن باشد و به نور زیادی احتیاج دارید یا خیر حتی در این موارد می توانید با دیگر اعضای خانواده نیز مشورت کنید تا یک فضا دوست داشتنی را طراحی کنید.

توجه کنید پس از تعیین سبک بهتر است تمامی وسایل خود را با توجه به سبک تعیین شده خریداری نمایید به عنوان مثال میزهای تلویزیون با سبک مدرن اصلا برای منازلی که چیدمان بقیه ی وسایل آن به صورت کلاسیک است مناسب نیست و موجب ناهماهنگ به نظر رسیدن محیط می شود.

  • فضای زندگی و متراژ محیط

شما باید همزمان با انتخاب سبک چیدمان محیط و نورپردازی، متراژ را در نظر بگیرید به عنوان مثال مبلمان و چیدمان کلاسیک برای محیط های کوچک مناسب نیستند در عوض برای منازل با متراژ کوچک باید از نورپردازی زیادی استفاده کنید و حتی کاغذ دیواری و رنگ دیوار خود را روشن تر انتخاب کنید تا محیط بزرگ به نظر برسد.

همچنین برای هر محیطی بهتر است یک فضای زخیره سازی برای نگه داری وسایل در نظر بگیرید به عنوان مثال برای اتاق خواب می توانید کمدهای دیواری طراحی کنید و در آشپزخانه به جز انتخاب نوع کابینت می توانید در کنار یخچال یا دیگر وسایل محیط های کوچکی برای نگه داری وسایل مانند جارو در نظر بگیرید.

توجه کنید که جای لباس شویی در آشپزخانه نیست و باید در لاندری روم قرار بگیرد و اگر این امکان برای شما مهیا است می توانید یک لاندری روم طراحی کنید.

در چیدمان آشپزخانه حتی اگر فضای بزرگی در اختیار دارید نباید وسایل خود را روی کابینت قرار دهید و بهتر است روی کابینت تنها چندین وسیله ی تزیینی یا وسایل مورد نیاز روزانه ی خود را قرار دهید.

  • تم رنگی و پالت رنگی خنثی

پس از انتخاب تم رنگی که برای منزل خود می خواهید بهتر است از یک پالت رنگی خنثی به ویژه برای رنگ دیوار و کاشی های سرویس بهداشتی استفاده کنید.

به عنوان مثال شما می خواهید سرویس بهداشتی خود را با تم زرد یا قرمز طراحی کنید و پس از مدتی شما از آن رنگ خسته شده و تغییر عقیده می دهید اما کاشی ها را به رنگ قرمز طراحی کرده و دیگر نمی توانید آن ها را تعویض کنید یا تعویض کاشی ها با هزینه ی زیادی همراه خواهد بود بنابراین بهتر است نقاطی از منزل را که نمی توانید همیشه تغییر دهید با رنگ های خنثی طراحی کنید و با اکسسوری های رنگی مورد نظر خود تزیین کنید در این صورت با تغییر نظر هزینه ی زیادی برای تعویض رنگ پرداخت نخواهید کرد.

  • انسجام و هماهنگی را رعایت کنید.

انسجام و یکپارچگی در منزل به این معناست که ویژگی های مشترکی مانند رنگ را چندبار در منزل تکرار کنید یا از ترکیب رنگی های مکمل برای چیدمان استفاده کنید. هماهنگی به این معناست که از اشکال، طرح ها و جنس های یکسان در محیط استفاده کنید تا محیط زندگی شما بسیار شیک و زیبا به نظر برسد.

برای این کار قبل از طراحی کلی سعی کنید که اتاق ها و آشپزخانه را نیز با توجه به یک تم یکسان بچینید و اعتدال و هماهنگی را رعایت کنید یعنی نباید اتاق خواب خود را به صورت مدرن بچینید و پزیرایی شما به سبک کلاسیک چیده شده باشد.

  • از برنامه های سه بعدی استفاده کنید.

می توانید برای طراحی دکوراسیون از برنامه هایی که به صورت تری دی چیدمان و دکوراسیون نهایی مورد نظر را به شما ارائه می دهند استفاده کنید. برخی از این برنامه ها به شما هزینه های کلی که باید برای تغییرات بپردازید را نشان خواهند داد.

  • استفاده از اکسسوری ها را فراموش نکنید.

استفاده از اکسسوری ها تاثیر بسیاری بر جلوه ی محیط دارند به عنوان مثال اگر می خواهید دیوارهای منزل شما پهن یا طولانی به نظر برسند می توانید از چندین قاب عکس به صورت افقی استفاده کنید یا کاغذ دیواری خود را با طرح های افقی تهیه کنید .

اگر قصد دارید از چندین قاب عکس یا ساعت بر روی دیوار استفاده کنید فراموش نکنید فاصله ی استاندارد با زمین را رعایت کنید.

  • به موارد جزئی توجه کنید.

سری مواردی هستند که به صورت جزئی عنوان می شوند و پیش از تهیه ی وسایل برای دکوراسیون و چیدن آن ها بهتر است به این موارد توجه کنید از موارد کلی می توانیم فاکتورهای زیر را ذکر کنیم.

  • از نصب پرده های بدون یالان برای منازل با سبک کلاسیک خودداری نمایید.
  • فرش ها را همیشه در راستای دیوار پهن کنید و از انداختن فرش به صورت کچ خودداری نمایید. همچنین می توانید مبلمان را روی فرش قرار دهید.
  • از کاغذدیواری های طرح دار برای تمام دیوار ها استفاده نکنید زیرا موجب کوچک به نظر رسیدن محیط می شوند و…

 

مطلب پیشنهادی

5 دلیل برای خرید مبل ال

5 دلیل برای خرید مبل ال مقدمه آیا شما در فکر خرید مبل هستید؟ احتمالا …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *