چهارشنبه , ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

10 نمونه طراحی اتاق نشیمن مدرن و شیک برای هر سلیقه ای

10 نمونه طراحی اتاق نشیمن مدرن و شیک برای هر سلیقه ای

وقتی نوبت به تزئینات اتاق نشیمن می رسد، مدرن کلمه ای است که هنگام تعریف سبک های خیلی خاص استفاده می شود. اما حقیقت این است که انواع مختلفی از سبک ها می توانند به صورت مدرن خلاصه شوند. برای کمک به شما در طراحی اتاق نشیمن خود، 10 مورد از طراحی های مورد علاقه خودمان از اتاق نشیمن را برایتان آورده ایم.

  1. اتاق نشیمن مدرن و رنگارنگ

وسایل و تزئینات با رنگ های زیبا و شیک، از جمله نقطه کانونی چشمگیر یک محوطه محسوب می شود. شومینه صورتی گرم، تعریف جدیدی از تزئین مدرن در این فضای معاصر توسط Black Lacquer Design را ارائه می دهد. سفید نگه داشتن دیوارها سبب توزیع بهتر سایه های پر جنب و جوش در اطراف اتاق می شود و بر شکوه و زیبایی اتاق می افزاید.

  1. اتاق نشیمن مدرن با رنگ های خنثی

یک طرح رنگی کلاسیک و خنثی نیز در یک اتاق نشیمن مدرن می تواند زیبا جلوه کند بدون اینکه از نمایش فاکتور های جذاب جلوگیری کند. توجه کنید که چگونه صندلی ها و بالش های تزئینی در رنگ سرمه ای در برابر وسایل خاکستری نرم در این فضای شیک مدرن با حال و هوای خنثی توسط لورن نیکول طراحی شده اند.

  1. اتاق نشیمن مدرن با مبلمان الهام گرفته از قرن میانه

طراح داخلی کیتی استیکس از استودیوی طراحی اندرسون این اتاق نشیمن مدرن را با در نظر گرفتن سبکی ماندگار خلق کرده است. در این طراحی برای تقسیم بندی اتاق از گلدان های زیبایی استفاده شده است که فضای سبز و زیبایی را ایجاد می کند. مبلمان الهام گرفته از قرن میانه با یکپارچه سازی فضا، محیط را دوستانه تر کرده است. همچنین اجزای کلاسیکی وجود دارد که هم دو راحت و ساده هستند و هم از ویژگی های سبک مدرن پیروی می کنند. بالاتر از همه اینها یک چراغ روشنایی وجود دارد، که جلوه ای مدرن به اتاق نشیمن داده است.

  1. اتاق نشیمن مدرن و مینیمالیستی

اگر منظره ای دیدنی و جذاب دارید، منطقی است که یک اتاق نشیمن مدرن و مینیمال، مانند نمونه ای که در تصویر مشاهده می کنید، داشته باشید. در این تصویر به نمای حیاط پشتی خانه به طور محسوسی توجه شده است. طراحی تمیز، استفاده از حداقل وسایل و امکانات و یک رنگ بندی ساده که به زیبایی با فضای بیرونی مطابقت دارد، طراحی این فضا را به وجود آورده است.

  1. اتاق نشیمن مدرن با الگو و بافت خاص

کاغذ دیواری زیبا با الگوی مدرن و چشمگیر، این اتاق نشیمن کوچک را که توسط Jamie Keskin Design، به سطح بالایی از جذابیت و زیبایی می رساند.

  1. اتاق نشیمن مدرن هوایی و روشن

روشن و مطبوع دو کلمه ای هستند که وقتی بیشتر مردم به فکر تزئینات مدرن می افتند، به ذهنشان خطور می کند. این اتاق نشیمن توسط هیلی ویدنبام نمونه ای از این تفکر مدرن است. در اینجا رنگ آمیزی اتاق اکثراً با رنگ خنثی انجام شده است. تابلوهای بزرگ روی دیوارها احساس نشاط را افزایش می دهد.

یادآوری این نکته مهم است که فضاهای مدرن می توانند شامل تجزیه سبک های مبلمان مانند صندلی های خاصی باشند که در اطراف میز ناهار خوری قرار گرفته اند.

  1. اتاق نشیمن مدرن سیاه و سفید

این اتاق نشیمن عمدتاً تک رنگ و مدرن که در Homepolish به نمایش درآمده است، به لطف دیوارهای هندسی سیاه و سفید ، طراحی زیبایی را به نمایش گذاشته است. اجزای فلزی همواره مدرن هستند. در اینجا فلز مس، لایه ای از لوکس بودن را به طراحی اتاق نشمین اضافه می کند.

  1. اتاق نشیمن مدرن آرت دکو

این اتاق نشیمن شیک توسط Black Lacquer Design ترکیبی از عناصر الهام گرفته از هنر معاصر دکوراتیو مانند آینه و میز قهوه برنجی با وسایل فوق العاده لوکس مانند مبلمان با رنگ های مختلف است. این تصویر نتیجه یک اتاق نشیمن مدرن است که احساس سرسبزی، سرزندگی و دنجی می دهد.

  1. اتاق نشیمن مدرن و مینیمال

همانطور که در این فضای دوست داشتنی با طراحی جینا کی دانیل نشان داده شده است، بهترین اتاقهای نشیمن، هر چقدر مدرن و مینیمال باشند، مبلمان راحتی دارند! مبل مدولار با بالش های آبی سلطنتی باعث ایجاد یک طراحی فوق العاده دنج شده اند. فرش مورد استفاده نیز به همان اندازه مدرن و جذاب است.

  1. اتاق نشیمن مدرن با الهام از Boho

در بسیاری از اتاق های نشیمن، شومینه نقطه کانونی است، اما در این آپارتمان شیک که توسط متخصصان در هاولنی طراحی شده است اینگونه نیست. در اینجا یک سلف پرتره به رنگ سیاه و سفید درواقع قلب این فضای الهام گرفته از boho است. ایجاد تعادل در رنگ و بافت هر اتاقی که تزئین می کنید بسیار ضروری است. توجه داشته باشید که چگونه درخت انجیر برگ کمانچه گلدانی، نمای مبل زغالی رنگ تصویر را گرم تر می کند. همچنین فرش با طراحی هندسی خاص و مبل چرمی کناری فضای اتاق را گرم تر و گیرا تر کرده است.

مطلب پیشنهادی

5 دلیل برای خرید مبل ال

5 دلیل برای خرید مبل ال مقدمه آیا شما در فکر خرید مبل هستید؟ احتمالا …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *