جمعه , ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
خرید مبل آنلاین - سایت دی وای هوم
خرید مبل آنلاین - سایت دی وای هوم

5 نکته که برای خرید مبل آنلاین باید بدانید…

 

خرید مبل آنلاین - سایت دی وای هوم
خرید مبل آنلاین – سایت دی وای هوم

مقدمه

با وجود اینکه خریدهای آنلاین سال‌هاست رو به افزایش است اما سال 1399 سالی بود که بسیاری از ما بیش از هر زمان دیگری خرید آنلاین کردیم. با وجود ویروس COVID، ما فقط به خرید آنلاین لباس و وسایل الکترونیکی روی نمی‌آوریم بلکه بیشتر افراد از مواد غذایی گرفته تا مبلمان منزل خود را از طریق فروشگاه‌های آنلاین تهیه می‌کنند.

امسال، یعنی سال ۱۴۰۰، بیش از هر زمان دیگری، برای راحتی بیشتر خانه‌های خود به مبلمان جدید یا متفاوت نیاز داریم. اما یافتن قطعات مناسب برای خانه‌های ما بدون مراجعه به فروشگاه‌های حضوری مبلمان دشوار است. در حالی که خرید یک کیف به شکل آنلاین آسان است، اما سفارش یک مبلمان بزرگ از یک وب سایت می‌تواند استرس‌زا و خسته‌کننده باشد.

شاید خرید مبل آنلاین بسیار خطرناک به نظر برسد، اما در واقع می‌تواند یک تجربه ساده، آسان و حتی لذت بخش باشد!

اگر نیاز به راهنمایی در مورد خرید مبل آنلاین دارید به خواندن این متن به همراه پنج نکته کاملاً امتحان شده و واقعی که از تجربیات واقعی زندگی ما جمع آوری شده است  ادامه دهید تا با روند خرید مبل آنلاین بیشتر آشنا شوید.

  1. برای راحتی خود خرید کنید نه نظر دیگران

اگر به شما بگوییم که می‌توانید هنگام خرید مبل آنلاین مبل‌های راحتی را از دیگر مبل‌ها به آسانی تشخیص دهید باور می‌کنید؟ اگرچه هیچ چیز قابل مقایسه با آزمایش حضوری مبل نیست، اما فاکتورهای مهمی وجود دارد که می‌تواند به شما کمک کند تا با مراجعه به وب سایت آنلاین، میزان راحتی یک مبل را بسنجید.

اگر به دنبال یک مبل راحت هستید که بتوانید به هر شکلی که می‌خواهید روی آن بنشینید و یا حتی دراز بکشید به دنبال گزینه‌ای با عمق صندلی بیشتر باشید. همچنین برای سنجش راحتی پشتی مبل، به ارتفاع و فرم بازو مبل توجه کنید و به دنبال عواملی باشید که باعث راحتی بیشتر شما می شود.

  1. نظرات افراد را هنگام خرید مبل آنلاین بخوانید

شما تنها کسی نیستید که می‌خواهید بصورت آنلاین مبل بخرید!

بهترین مورد بعدی برای انتخاب مبل، خواندن نظرات توسط افراد دیگری است که روی آن مبل نشسته اند. معمولا این چند مورد را می‌توانید از نظرات مشتریان استخراج کنید:  کیفیت قطعه، راحتی آن و همچنین اینکه آیا ظاهر مبل مشابه تصویر محصول است یا خیر.

نمی توان گفت که با خواندن نظرات مشتریان، تا چه حد می‌توان در زمان ، هزینه و انرژی صرفه جویی کنید.  بنابراین از این مرحله صرف نظر نکنید!

  1. با سیاست های مرجوع کردن و یا تعویض جنس از طرف فروشگاه آشنا شوید

قبل از خرید مبل آنلاین، مطمئن شوید که آیا می‌توانید به هر دلیلی مثل نداشتن ظاهر دلخواه در واقعیت، فضای کافی و… مبل را برگردانید یا خیر؟

تحقیق در مورد سیاست‌های بازگشت جنس به فروشگاه در هنگام خرید مبل آنلاین کاملاً ضروری است. بسیاری از خرده فروشان مبلمان سیاست‌های برگشت و مبادله‌ای سختگیرانه دارند، بنابراین مهم است که تحقیق کنید.

بسیاری از مردم برای جلوگیری از دردسر در بازگرداندن مبلمان خریداری شده به شکل آنلاین، مبلمانی را که حتی دوست ندارند نگهداری می‌کنند. اما خبر خوب این است: هنوز بسیاری از خرده‌فروشان هستند که سیاست های فوق العاده سخاوتمندانه‌ای برای بازگشت دارند، بنابراین می‌توانید از این سردرد جلوگیری کنید. ابتدا تحقیق خود را انجام دهید، سپس خرید کنید.

  1. امتحان کردن کیفیت پارچه

خرید مبل آنلاین - سایت دی وای هوم
خرید مبل آنلاین – سایت دی وای هوم

قبل از خرید مبل آنلاین کیفیت پارچه را امتحان کنید.

بسیاری از خرده فروشان پیشنهاد می دهند که برای شما پارچه هایی را با هزینه کم یا حتی به صورت رایگان ارسال کنند! این یک روش عالی برای آزمایش کیفیت پارچه‌ای است که قرار است روی مبل را بپوشاند، بنابراین از این مزیت فروشگاه‌های آنلاین درصورت وجود حتما استفاده کنید.

نگران نباشید و پارچه ای را که در اختیار شما قرار می‌دهند به راحتی تست کنید.  مقداری نوشابه یا چای روی آنها بریزید تا لک شود. پارچه را پاک کنید تا ببینید تمیز کردن آن آسان است یا خیر و بسیاری از اتفاق‌هایی که ممکن است برای رویه‌ی مبل شما رخ دهد را انجام دهید و میزان مقاومت پارچه را آزمایش کنید.

  1. تجسم کنید

خرید مبل آنلاین - سایت دی وای هوم
خرید مبل آنلاین – سایت دی وای هوم

هنگانم خرید مبل آنلاین اطمینان حاصل کنید که برای فضای مورد نظر شما مناسب است یا خیر؟

یک مشتری اخیراً به ما گفت که قبل از طراحی فضای خود با نرم افزارها، او سعی کرده است شکل مبل جدید خود را با استفاده از جعبه‌های مقوایی بازسازی کند. و ما کاملا حرف او را تایید می‌کنیم! تصور اینکه یک قطعه بزرگ در فضای شما چگونه به نظر می‌رسد و چگونه احساس می‌شود کار دشواری است، اما همچنین یکی از مهم‌ترین مراحل خرید مبلمان بصورت آنلاین است.

قبل از خرید مبل آنلاین از همه نظر اطمینان حاصل کنید. شما می توانید از قدرت جادویی نرم‌افزار‌های طراحی سه بعدی استفاده کنید تا مبل خود را در یک نسخه دقیق سه بعدی از اتاق واقعی خود ببینید. (شما می توانید سایر ایده‌‌های طراحی اتاق نشیمن را در وب سایت ما پیدا کنید!) همچنین شما می‌توانید از متر برای اندازه گیری فضا و انتخاب ابعاد مبلتان استفاده نمایید، یا حتی ابعاد مبل جدید خود را با مبلمان دیگری مقایسه کنید.

خرید یک مبل جدید؟

آیا به دنبال یک مبل جدید هستید اما هنوز برای خرید مبل آنلاین اندکی نگران هستید؟ شما می‌توانید از سایت ما کمک بگیرید. دی وای هوم اولین نمایشگاه خرید اینترنتی مبلمان و دکوراسیون می‌باشد که با ایجاد یک فضای فرضی به نام اتاق پیش نمایش به کاربر خود این امکان را می‌دهد که قبل از خرید لوازم منزل مورد نیاز خود، آنها را در کنار هم قرار داده، تا با دید بهتری خرید نماید. ما می‌توانیم شما را براساس سلیقه و بودجه‌تان راهنمایی کنیم.

 

 

 

 

 

 

مطلب پیشنهادی

5 دلیل برای خرید مبل ال

5 دلیل برای خرید مبل ال مقدمه آیا شما در فکر خرید مبل هستید؟ احتمالا …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *